רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לטייל בארץ שלנו, ולחוות את הטבע המיוחד שלה. זכינו בארץ מדהימה עם נופים מיוחדים, ומגוון עצום של תאי שטח: בנסיעה של כמה שעות אפשר לעבור מאזורים הרריים מכוסים בעצים ומושלגים, לאזורי מדבר, חופי ים, ועוד. אין ספק שחוויית הטיול האולטימטיבית כוללת קמפינג: לינת שטח. אבל כדי שהחוויה תהיה מוצלחת ותגרום לכם לרצות לטייל שוב, צריך להיערך אליה כמו שצריך, כי אם לא תתכוננו בצורה רצינית, הטיול יהפוך לאירוע לא נעים. אז הכנו לכם כאן רשימת ציוד שכוללת את כל מה שתצטרכו להביא לקמפינג.

 איך להתכונן לטיול קמפינג?

קודם כל ניתן לכם טיפ כללי. כמה ימים לפי שאתם יוצאים לטיול תכינו לכם רשימת ציוד לקמפינג, ובכל פעם שעולה לכם משהו בראש תוסיפו אותו לרשימה. בזמן האריזה פשוט תראו שכל מה שרשמתם נכנס לתיקים. טיפ נוסף שיש לנו הוא לעצום עיניים ולדמיין את כל הפעולות שאתם עושים מהרגע שבו אתם קמים בבוקר בשטח, ועד לרגע שבו אתם נכנסים לשק השינה ועוצמים עיניים. כל פריט ציוד שעולה לכם בראש צריך להגיע איתכם לטיול.

אולר

אולר הוא ללא ספק פריט חובה בכל טיול קמפינג. באולר טוב יש מגוון רחב של כלים שיכולים לסייע לנו בשלל פעולות במהלך הטיול: פתיחה של קופסאות שימורים, חיתוך מזון, גילוף למי שבעניין, ועוד.

דוחה יתושים

אם אתם יוצאים לקמפינג בקיץ באזור שסמוך למקור מים כמו למשל הסחנה, או שידוע לכם שהמקום שורץ יתושים, כדאי מאוד שתיקחו דוחה יתושים. לילה בשטח שיש בו יתושים הוא סיוט אמיתי, ואם לא יהיה לכם תכשיר דוחה יתושים שירחיק אותם מכם, לא תרצו לזכור את הטיול הזה.

פנס ראש

פנס ראש הוא פתרון מעולה ללינה בשטח. היתרון הגדול שלו הוא העובדה שהוא משאיר את הידיים שלכם פנויות. כך, תוכלו להאיר לעצמכם בזמן שאתם מכינים אוכל, או מבצעים פעולות אחרות, בלי שיד אחת תהיה תפוסה. לרוב הפנסים כיום יש גם שליטה בעוצמת האור כך שתוכלו לבחור את רמת התאורה הנוחה לכם.

אלכוג'ל

לא תמיד יש לנו בשטח ברז מים, ולעתים אנו צריכים לשמור את המים שלנו לשתייה. הבעיה היא כמובן שבשטח הידיים שלנו נוטות להתלכלך יותר מאשר בבית. אלכוג'ל הוא פתרון מצוין לבעיה הזו, והוא מאפשר חיטוי ידיים מהיר ויסודי בלי לבזבז מים.

סיכום

תתכוננו כמו שצריך, תכינו רשימת ציוד מפורטת ונכונה, והקמפינג שלכם יהיה חוויה אדירה. תהנו!

אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

באילת, עיר הנופש המובילה בישראל, יש היום למעלה משמונים בתי…
השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

פנס הוא ציוד חיוני לכל טיול או קמפינג בטבע. ניתן…
אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

תל אביב ידועה בתרבות התוססת שלה, בחופים היפים ובמטבח הטעים…
דילים לחול – מה הם כוללים, ואיך בוחרים את הדיל הנכון

דילים לחול – מה הם כוללים, ואיך בוחרים את הדיל הנכון

אחד המוצרים האפקטיביים ביותר שעומדים לרשות סוכני נסיעות ויכולים להציע…