סיבוב אופנה בפלורנטין

בתקופה האחרונה, אחרי כמה וכמה סגרים, הישראלים יוצאים לטייל, ודווקא עכשיו כשהשמיים עדיין לא פתוחים לגמריי, אין כמו לטייל בישראל, כי הריי יש לנו הכל, גם טבע וגם אורבניות, וכשמדברים על אורבניות הכוונה היא בעיקר לתל אביב, העיר התוססת והאופנתית במזרח התיכון.

אחד המקומות היותר מתוירים לתל אביב בשנים האחרונות, היא שכונת פלורנטין. מדובר על שכונה מעניינת מאוד, קודם כל איך שהיא בנויה, לא תראו צורת בנייה כזו בשום חלק אחר של העיר, עם המרפסות היווניות האלו.

בנוסף, פלורנטין היא גם שכונה תוססת, צעירה, מלאה בברים, מסעדות ותרבות רחוב.

אם תשאלו את מי שגר בפלורנטין, הוא יוכל להעיד על הטורים שהולכים וגדלים עם השנים, בהם מדריך טיולים מראה לחבורה של ישראלים את השכונה היפייפיה במזרח התיכון.

בכתבה הבאה, נדבר דווקא על הצד האופנתי יותר של פלורנטין, צד שהיא מאוד מיוחדת וחזקה בו.

קצת על אופנה ועל פלורנטין

פלורנטין מטבעה, מאכלסת בתוכה צעירים רבים, שחלקם הגדול בוחרים לחיות בסביבה האורבנית והתוססת בעיקר בגלל ההשראה שהיא נותנת להם. הריי כל הגרפיטי והאמנות המתפרצים מכל פינה של השכונה, כל זה באמת נותן אווירה של אמנות. לכן תוכלו למצוא בפלורנטין מעצבות ומעצבי אופנה, תכשיטים ועוד, שעושים דברים מאוד מעניינים.

אנו ממליצים לבקר את פלורנטין בימי שישי ושבת, כאשר ירידי פופ אפ עם בגדים ואקססוריז יד 2 מופיעים ברחבי השכונה כמו פטריות אחרי גשם. בירידים כאלו תוכלו למצוא בגדים ואקססוריז של מעצבות אופנה, פריטים מיוחדים במחירים מעולים.

בדרך כלל האופנה השולטת בפלורנטין היא אופנה "היפסטרית" אך ממש לא רק. תוכלו למצוא בירידים אלו, שמתרחשים בדרך כלל באחד מהבארים הגדולים ברחוב ויטל או באזורי מדרחובים כמו שדרות וושינגטון ורביעיית פלורנטין, גם בגדים וינטייג' לאוהבי הז'אנר, וגם גם בגדים שימושיים ליומיום כמו ג'ינסים, טישרטים וכו'.

כחלק מהאקססוריז תוכלו למצוא גם תיקים לנשים, וגם ארנקים לנשים אצל המעצבת המקומית CHILLA, וגם תוכלו לבקר בחנות העיצובים והאמנות המיוחדת שנמצאת ברחוב שטרן, שם חוץ מפריטי אופנה תוכלו ממש להנות מגלריה של אמנות מקומית (יש שם גם פריטים לא מקומיים) ולרכוש פריטים מיוחדים במחירים לא כל כך גבוהים – כמו למשל כוסות, הדפסים מיוחדים ועוד.

לסיכום

פלורנטין נותנת פייט למרכז תל אביב כמרכז האופנה של תל אביב. האופנה בפלורנטין היא שונה מהאופנה במרכז תל אביב, והיא יותר אורבנית ומתאימה לאופי התוסס והצעיר של השכונה. אנו ממליצים ללכת לטייל בסמטאות הפלורנטיניות, להנות מגרפיטי שמענג את העיניים ולחפש ירידי אופנה ואמנים מקומיים ולהנות משילוב של אוכל, אופנה ואווירה אורבנית מיוחדת.

אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

באילת, עיר הנופש המובילה בישראל, יש היום למעלה משמונים בתי…
השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

פנס הוא ציוד חיוני לכל טיול או קמפינג בטבע. ניתן…
אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

תל אביב ידועה בתרבות התוססת שלה, בחופים היפים ובמטבח הטעים…
רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לטייל בארץ שלנו, ולחוות את הטבע…