מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

באילת, עיר הנופש המובילה בישראל, יש היום למעלה משמונים בתי מלון ובתי אירוח המשרתים תיירים מהארץ ומהעולם. מרביתם נמצאים בחלק המזרחי של העיר, קרוב לחוף, ובחלק הדרומי, על הדרך המובילה לטאבה וסיני. בתי מלון אחרים פזורים ברחבי העיר. 

כל מי שבוחן מלונות באילת, לא יתקשה למצוא מגוון רחב מקומות בהם הוא יכול לשהות. השאלה היא, כיצד בוחרים את המלון המתאים על פי הצרכים הרלוונטיים. לכל אחד מאיתנו יש סדר עדיפויות שמשפיע על החיפוש והבחירה. 

לפני שניכנס לעובי הקורה ונסביר כיצד מחפשים מלונות באילת, חשוב להדגיש, ישנן תקופות מסוימות בשנה הנחשבות מבוקשות יותר (בעיקר בתקופת הקיץ, ובאופן רחב יותר, כאשר מדובר בחודשים אפריל-מאי עד ספטמבר-אוקטובר). 

בתקופות אלו, מי שמחפש חדר בבית מלון באילת, מוטב לו לעשות זאת שבועות מראש ולא ברגע האחרון. אחרת הוא עלול למצוא את עצמו, במקרה הטוב עם חדר במלון מרוחק, במקרה הרע, בלי חדר בכלל או שיצטרך לשלם מחיר אסטרונומי עבור השהייה בו. 

איך בוחרים מלון באילת?

  1. צריך לאפיין את הצרכים והיכולות. לכל אחד ואחת מאיתנו יש צרכים אחרים, ויש יכולות כלכליות שונות. זוג צעיר יחפש מלון שונה מאשר משפחה עם ילדים. בוודאי אם מדובר בילדים קטנים שצריך להעסיק אותם במהלך היום. זה ישפיע גם בהיבט של המחיר.
    יש הבדל בין חדר במלון קטן לבין חדר במלון גדול עם פעילויות ואטרקציות.
  2. צריך לבחון את המיקום של בית המלון. למשל. מי שמגיע לאילת עם רכב פרטי, ייתכן ויעדיף לקחת מלון הרחק מאזור המלונות, כך הוא יכול ליהנות משקט ושלווה. לעומת זאת, מי שמגיע בטיסה או באוטובוס, יעדיף לקחת חדר באזור זה, בשביל להיות קרוב למסעדות ולמועדונים בצורה נוחה.
  3. יש לבחון מה בית המלון מציע מבחינת ארוחות, אטרקציות והפעלות. הארוחה הבסיסית היא ארוחת בוקר בלבד, בעוד שאפשר למצוא בתי מלון שיציעו את כל הארוחות האפשרויות במהלך היום.
    מבחינת פעילויות והפעלות, הכוונה היא גם לאמנים המופיעים במקום, גם לבריכות, ספא, חדרי כושר ואטרקציות אחרות הפתוחות בפני השוהים במקום. 
  4. חשוב ללמוד על השירות שניתן במקום, על איכות המלון ופרטים אחרים שיכולים להשפיע על השהות בו, בלי קשר לשאלה איפה הוא נמצא ומה הוא מספק לאורחים.

לבחור בית מלון על פי המחיר

אחת הנקודות החשובות לבחירת בית מלון באילת, היא המחיר שגובים עבור חדר. אפשר למצוא מגוון בתי מלון המספקים חדרים במבצעים והנחות. בין אם זה ברכישת חבילות נופש מיוחדות ובין אם זה בתקופות מסוימות בשנה. 

רצוי מאוד לבדוק את הנושא בטרם מזמינים חדר, ולו מהסיבה הפשוטה, שזה יכול לחסוך באופן משמעותי את עלויות הנסיעה, בוודאי אם מדובר בחופשה משפחתית. 

אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

פנס הוא ציוד חיוני לכל טיול או קמפינג בטבע. ניתן…
אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

תל אביב ידועה בתרבות התוססת שלה, בחופים היפים ובמטבח הטעים…
רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לטייל בארץ שלנו, ולחוות את הטבע…
דילים לחול – מה הם כוללים, ואיך בוחרים את הדיל הנכון

דילים לחול – מה הם כוללים, ואיך בוחרים את הדיל הנכון

אחד המוצרים האפקטיביים ביותר שעומדים לרשות סוכני נסיעות ויכולים להציע…