מארחים תיירים מחול? – כך תדעו איפה מומלץ לרכוש מזכרות ארץ ישראליות!

תיירים אשר מגיעים לישראל מחו"ל, הרבה פעמים בדומה לתיירים ישראלים שמבקרים ביעדים שונים בעולם, מעוניינים לרכוש מזכרות מיוחדות, מקוריות, המסמלות את ישראל. ההבדל הוא, בעוד כשאנחנו מתיירים בחו"ל מעוניינים לרכוש מזכרות "מודרניות" או כאלו המציינות מקומות בהם ביקרנו, הרי שתיירים מחו"ל המגיעים לארץ, מבקשים לא פעם לרכוש מזכרות ארץ ישראליות.

מזכרות ארץ ישראליות, מתאפיינות בכך שהן קשורות בצורה כזו או אחרת, הן לתרבות והן להיסטוריה הקדומה. לא מדובר במזכרות מודרניות כפי שניתן למצוא בחנויות תיירים, בישראל או במקומות אחרים, אלא במזכרות בעלות משמעות רחבה יותר, מזכרות שמבטאות את החשיבות של ארץ ישראל ואת הקשר העמוק של העם היהודי אל המקום.

ישנם מקומות מסוימים בהם ניתן למצוא ולרכוש מזכרות שכאלה, אחת הדוגמאות הטובות לכך הוא חנויות של מוזיאונים שונים אשר מציגים תערוכות קבועות או מזדמנות של ההיסטוריה והתרבות מימי קדם ועד ימינו, ובאות להנציח את החשיבות של ההיסטוריה היהודית.

אחת הדוגמאות לחנויות כאלו, היא חנות מוזיאון ישראל. המוזיאון שנחשב לאחד הגדולים בישראל ממוקם בירושלים, ואחרי שמסיימים את הסיור בו, ניתן להיכנס אל החנות ולמצוא בה מגוון רחב של פריטים אותם ניתן לרכוש. אם מארחים תיירים מחו"ל, אז ניתן לקחת אותם אל החנות ושם הם יוכלו למצוא הרבה מאוד מזכרות ארץ ישראליות ייחודיות.

מה אפשר למצוא בחנות?

חנות מוזיאון ישראל, מציעה מגוון רחב של פריטים אשר חלקם קשורים ישירות לתערוכות ומיצגים המופיעים במוזיאון, בין אם מדובר על ספרים, דוגמאות של פריטי אומנות, תמונות, פוסטרים, חולצות, תכשיטים ועוד.

מעבר לכך, אפשר למצוא בחנות גם מגוון רחב של פריטים המהווים מזכרות ארץ ישראליות, בין אם זה מבחינה תרבותית ובין אם זה מבחינה היסטורית, דתית ואחרת. ניתן למצוא בחנות מוצרי יודאיקה רבים, כאלה המהווים קישוט לבית או לעסק וכאלה אשר ניתן להשתמש בהם בשבתות, חגים ומועדים אחרים. צריך לציין, הרבה מאוד תיירים, בוודאי יהודים, מעוניינים לרכוש מוצרי יודאיקה ולקשט איתם את ביתם. אפשר גם למצוא ניתן למצוא מוצרים לבית, מוצרי אופנה, מוצרים לילדים אשר יכולים להוות פריטי חינוך ועוד.

כל מי שמגיע למוזיאון, יכול ליהנות כמובן גם מעזרה של אנשי מקצוע במקצוע, אשר יספקו מידע על המוצרים והמשמעות שלהם.

איך ניתן לרכוש מזכרות בצורה פשוטה?

כל מי שרוצה לרכוש מזכרות ארץ ישראליות, יכול לעשות זאת הן באופן פיזי בחנות המוזיאון והן דרך האינטרנט. אם אתם מארחים תיירים ואין לכם אפשרות לקחת אותם למוזיאון או שהם רואים פריט מסוים בקטלוג והוא לא נמצא במלאי, אז יש אפשרות להזמין אותו דרך חנות האתר ולבצע משלוח אליכם הביתה או אל היעד אליו הם מבקשים שהוא יגיע.

תמונה: shutterstock

אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

באילת, עיר הנופש המובילה בישראל, יש היום למעלה משמונים בתי…
השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

פנס הוא ציוד חיוני לכל טיול או קמפינג בטבע. ניתן…
אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

תל אביב ידועה בתרבות התוססת שלה, בחופים היפים ובמטבח הטעים…
רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לטייל בארץ שלנו, ולחוות את הטבע…