דילים לחול – מה הם כוללים, ואיך בוחרים את הדיל הנכון

אחד המוצרים האפקטיביים ביותר שעומדים לרשות סוכני נסיעות ויכולים להציע אותם ללקוחות הפונים אליהם, הם דילים אל יעדים שונים בחו"ל. הרעיון של דיל כזה הוא מאוד פשוט, במקום שהנוסע יצטרך להרכיב בעצמו את הרכיבים השונים הנכללים בנסיעה לחו"ל, הרי שהוא קונה דיל שלם הכולל את כל הרכיבים הרלוונטיים עבורו.

דילים לחול, בדרך כלל, כוללים טיסות ובתי מלון, במקרים רבים הדיל גם כולל העברה מהשדה אל בית המלון ומבית המלון אל השדה ביום הטיסה ארצה. הדילים הם קבועים, מבחינה זו שהם כוללים מספר ימים ספציפי. חשוב לומר, לא מדובר בטיול מאורגן אלא טיול עצמאי לגמרי, אך סביר להניח שבאותו מטוס ואפילו באותו בית מלון, יהיו נוסעים שרכשו את אותו דיל.

למה זה משתלם לנו?

דילים לחול הם מאוד אטרקטיביים מכמה סיבות:

ראשית, הם חוסכים ללקוחות את הצורך לחפש בעצמם כרטיסי טיסה ובית מלון. הסוכנות עושה זאת בשבילם.

שנית, המחיר של דיל הוא הרבה יותר זול מאשר אם הלקוחות צריכים לרכוש כל חלק בנפרד.

שלישית, ניתן למצוא דילים באמצע השבוע וכן בסופשבוע. הרבה פעמים אפשר למצוא דילים ברגע האחרון, כך שאם יש למישהו רצון ויכולת לטוס מעכשיו לעכשיו לנופש, אזי שהוא יכול לעשות את זה בצורה פשוטה, והוא לא צריך להשקיע זמן בחיפוש אחר טיסה ומלון.

ארבע, אפשר למצוא תוספות שונות עבור דילים לחול, למשל, השכרת רכב, כרטיסים להופעות, כרטיסים לאירועים ואתרים ועוד. כמובן שאם אנחנו יכולים לרכוש דיל לחול בתקופה מסוימת, אם אנחנו צריכים להיות ביעד מסוים בתאריך ספציפי.

איך בוחרים את הדיל הנכון?

באופן טבעי, אנחנו נבחר את הדיל הרלוונטי עבורנו, על פי היכולות והתנאים שעומדים לרשותנו מחד, ועל פי הרצון שלנו לטוס ולטייל ביעד מסוים, מאידך. היום אפשר למצוא דילים אל יעדים שונים. יש לקחת בחשבון שבדרך כלל מדובר על יעד קרוב, כלומר, סביר להניח שלא נמצא דילים לאוסטרליה או ארה"ב, אלא יותר אירופה או אפילו אפריקה. מה שכן, נוכל למצוא דילים של טיסות מוזלות אל יעדים רחוקים יותר.

אנחנו צריכים לבחון את מועד הדיל (מדובר על מועדים קבועים), תנאי הדיל, מה הוא כולל וכמובן כמה הוא עולה לנו. המחיר עצמו יהיה זול יותר מאשר אם נקנה כל פרט בנפרד, אך אנחנו יכולים לשלם מחיר גבוה יותר אם נרצה שהדיל יכלול בית מלון איכותי יותר. הטיסה תהיה אותה טיסה.

ישנם דילים שאפשר לעשות בהם שינויים מסוימים, למשל, אם אנחנו רוצים להישאר יותר ימים, אז נוכל להרחיב את הדיל. זה כמובן ידרוש מאיתנו לשלם מחיר נוסף לבית מלון, לעומת זאת, סביר להניח שמחיר הטיסה יהיה דומה כמו בדיל המקורי, אלא אם ביצענו שינוי משמעותי בכרטיס.

אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

באילת, עיר הנופש המובילה בישראל, יש היום למעלה משמונים בתי…
השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

פנס הוא ציוד חיוני לכל טיול או קמפינג בטבע. ניתן…
אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

תל אביב ידועה בתרבות התוססת שלה, בחופים היפים ובמטבח הטעים…
רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לטייל בארץ שלנו, ולחוות את הטבע…