איזה בקבוק תרמי כדאי לכם לקחת לטיול הבא שלכם?

כשמדובר על בקבוק תרמי, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי למצוא את הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם.

אם אתם מתכננים לצאת לטיול, תרצו לקנות בקבוק שיוכל לשמור על המשקאות שלכם חמים או קרים לפרקי זמן ארוכים, כשהמשקה שלכם בטמפרטורה הנכונה אתם תהנו הרבה יותר לשתות מים, וגם כמובן תמנעו התייבשות, שהיא מאוד אופיינית בטיולים ארוכים במיוחד, תוכלו לקרוא עוד על התייבשות כאן

כמו כן, כדאי לוודא שהבקבוק עשוי מחומרים עמידים שלא יישבר אם יפול, במיוחד בתנאים של טיולים חזקים יותר כמו טראקים, שבהם אתם יכולים למצוא את עצמכם זורקים את התיק על איזה סלע בשביל לנוח, ואתם צריכים שכל הציוד שלכם יהיה בנוי בצורה הכי טובה שיש.

בנוסף, אם אתם מתכננים לקחת את הבקבוק איתכם לטיולים או פעילויות אחרות שהן ארוכות או דורשות ממכם מאמץ, תרצו לקנות בקבוק תרמי שיהיה קל משקל על מנת שיהיה קל לשאת איתו איתכם לכל מקום במינימום מאמץ.

התאמה של הבקבוק אליכם

אחד הדברים הכי חשובים זה כמובן להתאים את הבקבוק התרמי אליכם. אם למשל אתם צריכים בקבוק בשביל ילדיכם, קנו בקבוק תרמי לילדים שהוא ייעודי, הוא קל משקל במיוחד וגם בדרך כלל מגיע בעיצובים שילדים אוהבים.

הנה כמה מהבקבוקים התרמיים הטובים ביותר בשוק:

– הבקבוק התרמי של Hydro Flask עשוי מפלדת אל חלד ובעל בידוד ואקום כפול כדי לשמור על משקאות חמים או קרים במשך שעות. ניתן גם להכניס אותו למדיח כלים והוא מגיע עם אחריות לכל החיים

– הבקבוק מבודד ואקום תרמוס הוא עוד אפשרות מצוינת לנסיעות, מכיוון שהוא יכול לשמור על משקאות חמים או קרים עד 24 שעות. הוא עשוי מפלדת אל חלד עמידה ובעל עיצוב מלוטש.

– הבקבוק מבודד ואקום של Contigo Autoseal מושלם עבור אלה שנמצאים בדרכים, מכיוון שהוא אוטם אוטומטית בין לגימות כדי למנוע שפיכה. הוא עשוי מפלדת אל חלד תרמית ויכול לשמור על משקאות חמים או קרים עד 12 שעות.

– בקבוק של זוג'ירושי – מדובר על מותג יפני איכותי במיוחד, שמייצר בקבוקים מאוד מעוצבים ומאוד מאוד איכותיים מהחומרים הטובים ביותר. זוג'ירושי מתגאים בזה שהבקבוקים שלהם הם בין העמידים ושומרים על טמפרטורת הנוזלים בצורה הכי טובה מכל הבקבוקים בשוק.

לסיכום

בקבוק תרמי צריך לקנות לפי הצרכים שלכם בדיוק כמו כשקונים פרטי לבוש למשל. אם אתם טיילים רציניים, תרצו בקבוק איכותי, חזק ועמיד שישמור על הנוזלים לצידכם נקיים ובטמפרטורה הנכונה על מנת שתוכלו לטייל, לשתות מספיק על מנת לא להתייבש.

אהבתם את המאמר? שתפו בקליק!

Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email

מאמרים נוספים שאולי תאהבו

מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

מלונות באילת – איך בוחרים מלון בצורה חכמה

באילת, עיר הנופש המובילה בישראל, יש היום למעלה משמונים בתי…
השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

השימושים הרבים שיש לפנסים בטיולים ובמחנאות שטח

פנס הוא ציוד חיוני לכל טיול או קמפינג בטבע. ניתן…
אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

אם אפשר לעשות שופינג איכותי בתל אביב?

תל אביב ידועה בתרבות התוססת שלה, בחופים היפים ובמטבח הטעים…
רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

רשימת ציוד הכרחית לכל קמפינג מוצלח

אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לטייל בארץ שלנו, ולחוות את הטבע…